PMS’i yenmek için 5 yol

PMS’i yenmek için 5 yol

Kabul edin, Premenstrual Sendrom hiç eğlenceli değil. Ama sizin için gerçek bir fark yaratacak 5 ipucumuz var! Devamını okuyun...


Kramplar, meme hassasiyeti, baş ağrısı, bel ağrısı, bedende su toplanması... Ayrıca ağzına kadar dolu bulaşık makinesini boşaltmak yine size kaldığında atmak istediğiniz çığlığı saymıyoruz bile... Evet, PMS sizde de var. Çok daha iyi hissetmenizi sağlayacak basit adımları sizin için sıraladık.

  1. Mümkün olduğunca dinlenin

    Her gece, tam sekiz saat uyumalısınız. Düzenli uyku alışkanlığı ruh hali değişikliğini ve halsizliği azaltacaktır. Stresten mümkün olduğunca uzak durun. Kendinize zaman ayırın, sevdiğiniz müziği dinleyin, parkta bir yürüyüş yapın, sakinleştirici bir duş alın, meditasyon ya da yogayı deneyin.

  2. Doğru beslenin

    PMS’in ortasındayken her ne kadar çikolata çekici görünse de, dengeli beslenmek en iyisi. Büyük öğünler yerine günde altı küçük öğününüz olsun. Sık yiyerek kan şekerinizi dengeler ve PMS semptomlarını azaltırsınız. Şeker, tuz ve yağ alımınızı azaltın. Kafein ve alkolden uzak durun. Tam tahıllar, bakliyat, kahverengi pirinç ve mercimek gibi kompleks karbonhidratlar tüketin. Kalsiyum açısından zengin besinleri de ihmal etmeyin.

  3. Gıda takviyeleri

    Zaten doğru besleniyor ve yine PMS semptomlarından şikayetçiyseniz, gıda takviyeleriyle ilgili olarak doktorunuzla görüşün. Kalsiyum, magnezyum ve hatta E vitamini semptomlarınızı azaltabilir.

  4. Spor yapın

    Canınız istemiyor olabilir ama biraz spor yaparsanız daha iyi hissedeceksiniz. Aslında araştırmalar ayın “bu döneminin” spor yapmak için harika bir zaman olduğunu gösteriyor. Spor ruh halinizi düzeltir ve iyi uyumanızı sağlar. Hafif germe hareketleri regl sancısına da iyi gelir.

  5. Yardım alın

    Doktorunuzla konuşun.

    Eğer bunların hiçbiri işe yaramıyorsa, doktorunuza gidip durumunuzu anlatmanın zamanı gelmiş demektir. Ağrı kesicilere, hormon tedavisine ya da antidepresan ilaçlara ihtiyacınız olabilir.

    En iyi pedi kullandığınızdan da emin olun.
Orkid Normal Günlük Ped
Orkid Günlük Ped
(288)

Her gün havalı ve güvende hissedin!

Hemen keşfet

Siz ne düşünüyorsunuz?

Ağrılı regl dönemlerinde kendinizi iyi hissetmek için neler yaptığınızı bizimle paylaşın!

İlgili ürünler

  Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapın

Sporcu mu anne mi?
Sporcu mu anne mi?
5

Sporcu mu anne mi?

You have already participated to this slideshow